به رياست معاون عمراني استاندار يزد برگزار شد؛جلسه كميته دفاتر پيشخوان دولت


یزدفردا "جلسه كميته دفاتر پيشخوان دولت به رياست معاون امور عمراني استاندار و با حضور مديركل فناوري اطلاعات وزارت نيرو و اعضاي اين كميته در محل دفتر معاونت عمراني استانداري يزد برگزار شد.
" سيد محمد ميرسعيدي" با اشاره به مصوبه دولت در سال جاري كه با هدف كاهش ترددهاي درون شهري و برون سپاري مجموعه اقدامات دولتي به مردم به تصويب رسيده گفت: هدف دولت از اين طرح، ارائه خدمات به مردم در اسرع وقت با پيمودن كمترين مسافت مي باشد.
وي افزود: با اين مصوبه، ارائه خدمات دفاتر پيشخوان دولت مشابه مراكز پليس+10 و دفاتر مخابراتي با واگذاري فعاليت ها و اقدامات به بخش خصوصي صورت مي پذيرد.
ميرسعيدي تصريح كرد: فراهم سازي مقدمات اين امر، نيازمند اجراي تمهيدات دستگاه هاي مربوط با توجه به شرح وظايف و نوع ارائه خدمات آن ها مي باشد.
معاون عمراني استاندار از برگزاري جلسات بررسي و كارشناسي هفتگي اين طرح با حضور دستگاه هاي مربوطه خبرداد.
وي با اشاره به سخنان مديركل فناوري اطلاعات وزارت نيرو از تهيه نرم افزاري براي 6 كلانشهر كشور و استان يزد در راستاي پرداخت قبوض آب و برق از طريق تلفن ثابت خبر داد و افزود: اين نرم افزار به صورت دوطرفه مي باشد و مشتركان مي توانند علاوه بر آگاهي از اطلاعات ميزان مصرف و هزينه قابل پرداخت، از طريق همان سيستم بدون مراجعه به بانك، قبوض خود را پرداخت نمايند.
در اين جلسه مصوب شد در راستاي تجميع خواندن، ويرايش و توزيع قبوض آب، برق و گاز توسط اداره پست در يك نوبت و به صورت متمركز بررسي هاي تكميلي صورت پذيرد و این طرح به صورت آزمايشي در يكي از شهرهاي استان اجرا گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا